Bebeklere bedava ninni! Çocuğunuzun ismine özel ninni mp3 indirin!

Bebekler, yeryüzü melekleri...
Annesinin bir tanesi...
 
Babasının, ninesinin, teyzesinin bir tanesi için, bedava ninniye ne dersiniz?
 
Bebeklerin isimlerine özel olarak hazırlanan ninniler bedava olarak hizmetinize sunuluyor.
 
Bedava ninnileri nereden bulabilirim? Bedeva mp3 nerede var?  Çocuğuma hangi müzikleri dinletebilirim? Nereden müzik indirebilirim? Nerden mp3 indirebilirm? diyenlerin sorularına bir nebze cevap olabilecek adres burada...
Gül güle dinleyiniz efendim!..

3 yorum:

  1. ANKARA dedi ki...

    BEDAVA DİYORSUNUZ AMA BEDAVA DEĞİL NİNNİLERR

  2. Selman ASLAN dedi ki...

    Merhaba Sayın ANKARA,
    Bedava değil diyorsunuz.Ancak sanırım yanlış anlaşılan bir şey var.
    Verdiğim bağlantıya tıklayarak gittiğiniz adresten üye olarak bedava ninni indirebiliyorsunuz.
    Ben bilgisayarıma bedava ninni mp3 indirdim.
    Hatta bilgisayarınıza bedava ninnileri AMR olarak da indirebiliyorsunuz.
    Dahası dilerseniz site içerisinde bedava ninnileri dinleyebiliyorsunuz.
    Sanırım bir yanlışlık var.
    Bizler girebiliyoruz ve buradaki ninniler şu anda ücretsiz.
    Daha fazlasını bilemiyorum ama...

  3. ailemiseviyorum.com dedi ki...

    Merhabalar ,

    ailemiseviyorum.com olarak sosyal sorumluluk projesi kapsamında sitemizin içeriği, ninnileri, oyunları tamamen ücretsizdir. Ninnileri indirmek, ailenizin resimlerini sitemizde yayımlamak için sadece üye olmanız yeterlidir.

    Göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

    ailemiseviyorum.com aytaç' ın sosyal sorumluluk projesidir.

    ailemiseviyorum.com